förslag på namn till schäferhane?

CallMeAce

Trådstartare
vi får hem vår lilla hane i sommar o han ska heta något på N. svårt att hitta på, det enda förslaget vi har så länge är nixon :smirk:
har ni några förslag kanske?
det är lätt att få idétorka
 
Åh, jag som ska låta min nästa schäfer heta Kenzo :love:

Men men nu var det på N.

Nova, Naxos, Norty, Norton, Nachos, Nibles, Niro, Nirak, Nicko, (Herr) Nilsson, Niles, Nero, Nidas, Nemo, Nox, Nyx, Nitro, Nokia, Nimbus, Nitcha och många fler.
 
å :) du var då minsan väldans mycket bättre än mig på att komma på namn...
nachos var riktigt häftigt, det fastnade ja för...det lär nog vara nåt sånt liknande s-ljud i namnet..neon är ganska häftigt också...fast ja vet inte riktigt hur mycket en hund lyssnar efter ett neon-ljud...vrå förra tik som dog nu precis :cry: hette gelly...o hon lyssnade...när hon hade lust...aja tack iallafall...
 
Herr Nilsson hette min Karelska björnhund som jag hade.
Fast han kallades för Nicke kort & gott :D
 

Liknande trådar

Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
853
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 110
Senast: Bulldoozer
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 080
Senast: Dentaku
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 957
Senast: Nox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp