Bukefalos 28 år!

Förslag: Prenumerera på en viss användares inlägg

Pazuzu

Trådstartare
Jag skulle bli väldigt glad om det blev möjligt att prenumerera på en viss användares inlägg. I nuläget kan man ju prenumerera på trådar man själv valt ut, men om man är intresserad av vad en viss användare skriver måste man hela tiden gå in och söka på dennes inlägg. Därför skulle jag uppskatta en funktion där man kan få meddelande när det finns nya inlägg från en användare man valt ut.:idea: Är det möjligt att fixa något sådant?
 
Sv: Förslag: Prenumerera på en viss användares inlägg

Det mesta är möjligt, bara mer eller mindre svårt, dock är kanske allt inte önskvärt.
Det finns redan idag ett enkelt sätt att se vad en specifik användare skrivit. Gå till profilen och lägg ett bokmärke så kan du enkelt se användarens inlägg.
Att ytterligare förenkla detta ser jag inte så stor mening med.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 643
Senast: Klara
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 579
Senast: Nahar
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 229
Senast: Habina
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 988
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp