första besöket

S

__Stilett__

första besöket här.
ville bara visa några bilder på dom nya kattungarna samt deras plastmorsa som avgudar sina bebisar på alla sätt ;)

Bilder
 
Sv: första besöket

Åååh, vad härligt med röda katter. När gammelkatta går bort vill jag ha en röd hankatt, som blir så där stor och maffig. Lite kontrast, helt enkelt, till mina 2kilos naturfärgade honkatter.
 
Sv: första besöket

tydligen, aldrig vart i kontakt med katter förut och hon blev stormkär. Vaktar dom hela tiden, tvättar dom, ser till så dom sover i tid osv.... :love:
 
Sv: första besöket

Jätte söt små bebisar. Collie tjejen var jätte fin. Det är ju inte konstigt att en collie vill ta hand om andra. Det ligger lite i deras natur.
 
Sv: första besöket

tack :) det håller jag med om. Mkt vänliga hundar!
 
Sv: första besöket

Vad sött :love:
På Torsdag och framöver ska jag vara kattunge-ledig för jag får hem lilla söta Flisan då :banana: :banana: :banana:
 
Sv: första besöket

Flisan är min nya kattunge, en trefärgad liten tjej som kommer hem till veckan och får bekanta sej med

Pipen
{646225e5-3b11-4513-adf8-deef536bdfcc}.jpg


Och Nils Karlsson Pyssel
{c67c855e-4385-45e0-8b45-d26018ed634a}.jpg



:D
 
Sv: första besöket

ahhhha...va sött :-) o man vill skaffa på sig en bunt till :D
 
Sv: första besöket

Självklart :D Det här är första kattungen jag själv valt :crazy: Både Pipen och Nisse kommer från varsin knäppgök och det var endaså att ta dem därifrån eller så bidde de skjutna :cry:
Den här kattungen har jag hittat, tittat på bland alla syskon, valt ut och väljt alldeles själv :D .. det är första gången det händer :crazy:
 
Sv: första besöket

Det roliga är att ett djur som får fostermamma blir präglad på hur fostermamman beter sig. En hund som hade kattmamma är 9 år idag, han ligger och snuttar på en filt och ligger och kloar. Nåt som en vanlig hund aldrig skulle göra.. Ser väldigt roligt ut....
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
847
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 952
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag har ju nyligen genomgått vad som blev en större bukoperation där en (förhoppningsvis) godartad, stor tumör togs bort. Att det rörde...
Svar
12
· Visningar
891
Senast: Ninnurur
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 221
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp