Bukefalos 28 år!

Försvunnen sloughivalp i Mariestad

I

iller

Sedan en vecka tillbaka är en sloughivalp försvunnen i skogarna söder om Mariestad. Läs mer om det här: http://www.serv.se/kundsidor/norrbbs/viewtopic.php?t=58
eller på
http://hem.passagen.se/azawakhsloughiklubben/
Azawakh&Sloughiklubben har engagerat en hel del människor som hjälps åt att söka, men fler behövs. Kontakta matte Inger om du vill veta mer, telefon finns på båda webbsidorna ovan. Viktigt att veta är att valpen är skygg för folk och man skall alltså inte försöka fånga in honom, utan ringa matte eller husse istället. Om du bor i Mariestadstrakten så titta in på Azawakh&Sloughiklubbens webbsida och titta på en bild på den försvunna valpen. Snälla, hjälp till om ni kan.
iller
 
Sv: Försvunnen sloughivalp i Mariestad

Är det någon som vet hur det gått?
Länken fungerar inte (servern har visst pajat :( ), och man känner ju med de stackars ägarna och undrar hur det går.
Tänk om en av mina pojkar skulle försvinna - hur skulle man klara det :eek:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 359
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 608
Övr. Hund Hjälp mig bena ut detta. Vill jag egentligen ha två hundar? Min hund, en goldentik, är nu 5 år och jag har börjat fundera lite smått på...
2
Svar
39
· Visningar
4 254
Senast: Bexzor
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 974
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridstrumpor!
  • Ta föl för första gången!!

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp