Förvaring i sovrum

pepp

Trådstartare
Hoppas nån här kan hjälpa mig att hitta det jag söker.
I sovrummet vill jag ha nån sorts förvaringsmöbel som jag kan ha nedanför sängen, vid fotändan, den ska vara avlång, inte för hög, gå att sitta på, vit och ha bra förvaringsmöjligheter.

Nån som har nåt att tipsa om? Har försökt kika Ikeas hemsida men inte hittat nåt vettigt än..
 
Sv: Förvaring i sovrum

Den andra var ju perfekt! Förutom färgen... men den kanske går att måla?
 
Sv: Förvaring i sovrum

Det går väldigt bra att måla. Jag har i sommar målat byrå, skohylla, hatthylla Hemnes, Antikbetsad... Grundade och tre strykningar blev det! Numer vit såklart :angel:
 
Sv: Förvaring i sovrum

Ikea PS kanske kan vara något?
54252_PE158403_S4.jpg


Hyllplan inuti och lätt att bara lägga någon snygg dyna ovanpå om man vill ha det lika mjukare för rumpan. :D Har en sådan själv i sovrummet, dock inte nedanför sängen.
 
Sv: Förvaring i sovrum

Kolla bland bokhyllesystem och kökssystem också. Där brukar det finnas lite bättre urval av mått på grejorna. Med rätt val av dörrar/lådor och handtag tror jag att det kan bli en snygg förvaringsbänk.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 823
Senast: lundsbo
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 254
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
842
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 388

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp