Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Njae. Y gör en del saker, men inte varje dag. Mestadels promenader just nu. Lasttränat en del med.Fick en gullig videohälsning från Pål. Sista juli kommer han äntligen, som jag längtar!
Visa bifogad fil 171139
Har alla andra tvååringar sommarlov nu?
Härligt!Nu är Pål äntligen hemma. Blev imponerad av hans temperament, trots att hans hagkompisar sprang som tossiga parallellt med staketet så skrittade han fint bredvid mig hela vägen.Lugnt ihopsläpp och snälla, nyfikna kompisar.
Visa bifogad fil 171918
Härligt att det gick så bra och vad söt han är.Idag var det hovslagarbesök. Lite för tätt inpå flytten för min smak, men han hade väldigt långa tår så vi hakade på iaf. Gudasnäll att leda in i ett helt okänt stall och in i en box. Sen stod han där och chillade både före och efter verkning. Jag borstade igenom honom och myste.
Hovis var nöjd med honom också, han stod som ett ljus hela tiden. Blödningar i lamellerna bägge fram, i övrigt såg allt bra ut.
Visa bifogad fil 172055
Härligt att det gick så bra och vad söt han är.
Hade hovis någon teori om vad blödningarna uppkommit av?
Ledträning i massor av helt fel skäl, vi har kolik![]()

Roligt att höra att det går bra med nye hästenTvå veckor med Pål och jag är störtförälskad. Jag fattar inte att han bara är två år. Han kommer skyndandes till grinden och följer mig glatt ensam in i stallet. Står i boxen och bara är glad liksom. Jag pysslar om ett dumt sår han har i skapet och han njuter. Jag klipper hans tjocka kalufs och han bara njuter. Jag kliar på halsen och han kramar mig tillbaka.
Jag fattar inte hur jag kan ha fått en så snäll häst. Det är nästan så jag är sugen på att börja insittningen i höst redan, men jag vill att han ska ha byggt lite mer rump- och ryggmuskler först.
Men om en vecka ska vi iaf börja grundträningen inom belöningsbaserad träning, det ska bli så skoj att komma igång!
Visa bifogad fil 172586