Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ok, men då kan ni inte öppna dom då?Vi har fönster som öppnas inåt i stallet. Just det fönstret som fastnade på bild (ignorera katten, hon hoppade dit helt på egen hand...) går inte att öppna, men de andra fönstren öppnas i ovankant, som såna krubbor som man inte behöver gå in i boxen för att fodra. Gallret ser likadant ut på alla fönster. Hoppas du förstod min urdåliga förklaring...
![]()
Jo man vill ju kunna öppna dom. Vi har pratat om en lösning att vi sätter ett galler som påminner om en höhäck (egengjort då) så går det precis en sådan bit utanför så de kan vara lite öppet alla fall. Då kan inte hästen slå i och det tar inte upp någon speciell plats heller.Har sådanna fönster, men alltid haft dom som är i boxarna stängda, men nu ska det bli lite ändring på det så nu vet jag inte hur man ska göra? funderade på att byta glaset till lexan, men det skulle kosta mellen 7-8.000kr med en väldigt bra rabatt, tyvärr för dyrt för mig![]()