För att få behålla licensen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare lie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 924
L

lie

Jag plockade ut min licens i maj och har kört/ridit 4 lopp, men hur många lopp måste man ha kört per år för att få ha kvar sin licens? Eller spelar det ingen roll?

Sv: För att få behålla licensen?

Har inte licens själv, men jag tror det är 5 lopp på 5 år?!

Är det inte 10 lopp på 5 år?? Man kan iaf alltid köra kompleterings lopp för att få behålla licensen.

Ja okej men då behöver jag inte stressköra då,hehe.. Trodde att det kanske kunde vara 5 lopp per år men så är det alltså inte?

Nejdå, du sitter säkert... om du kör/rider ett lopp nästa år, eller så, det räcker.

Okej vad bra! Har ingen starthäst för tillfället att köra men efter nyår får jag nog hem en 3 åring..:) Och då jäklar,hehe!

Visst är det 10 lopp på 5 år...:D

Spöket ligger på gränsen, måste köra 2 lopp till innan kursen börjar i vår om jag inte ska få komplettera. *gillar inte att köra lopp på vintern* :o

Men jag har ju montékursen för 1,5 år sen att förhandla med. :idea:

Visst är det 10 lopp på 5 år...:D

Jag hamnade i en formsvacka 2003 (hästen var för bra) óch 2004 och sen har jag bara haft tokiga och trasiga hästar. Men de räknar ju även kval som lopp. :idea:

Spöket ligger på gränsen, måste köra 2 lopp till innan kursen börjar i vår om jag inte ska få komplettera. *gillar inte att köra lopp på vintern* :o

Men jag har ju montékursen för 1,5 år sen att förhandla med. :idea:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 223
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 227
Senast: Piaff
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara... 2
Svar
21
· Visningar
2 684
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 393

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka