Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var det jag som var på rätt plats på rätt tid och tillfälle. Händer väl aldrig annars. Var på granngården och köpte lusern och passade på att kolla på grejjerna som de sålde ut, för de ska ta in nya märken. Hittade inget så jag kollade lite på shabraken mest bara för det var kul, och hittar då 50%-lappar på jättefina mias-shabrak . Tre stycken i dressyr i min storlek fanns det, så jag köpte två. Ett ljusblå och ett ljuslila. Det ljusrosa lämnade jag till någon annan. Så två mias för 320:- . Ibland ska man ha tur
Skulle själv inte ha något emot att vinna sisådär en miljon. Nä, men några/någon hundralapp-ar hade suttit fint. Jag behöver ju både ett och två schabrak... tex.
Man kan göra grymma fynd på granngården!
Jag köpte en felmärkt jacson-martingal för 30 spänn en gång. Just nu har de CO showjumper i strl 57 för 1000 spänn!
Har hört att det skall vara tvärslut i resten av landet!
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Trädgård & Växter Ska sätta en rabattkant längs rabatten på framsidan och fylla på med barkmull i hopp om att få bättre struktur på jorden. Jag bytte ut...
Övr. Grenar Har du det mjuka (flexi-soft) eller lite hårdare Mullen) trust-bettet? Pärlan går på ett trust-bett som jag gissar är ett flexi-soft när...