För en gångs skull

orion_x

Trådstartare
Var det jag som var på rätt plats på rätt tid och tillfälle. Händer väl aldrig annars. Var på granngården och köpte lusern och passade på att kolla på grejjerna som de sålde ut, för de ska ta in nya märken. Hittade inget så jag kollade lite på shabraken mest bara för det var kul, och hittar då 50%-lappar på jättefina mias-shabrak:love: :) . Tre stycken i dressyr i min storlek fanns det, så jag köpte två. Ett ljusblå och ett ljuslila. Det ljusrosa lämnade jag till någon annan. Så två mias för 320:-:D :banana: . Ibland ska man ha tur:D

Sv: För en gångs skull

Grattis! :bow: :D

Skulle själv inte ha något emot att vinna sisådär en miljon. Nä, men några/någon hundralapp-ar hade suttit fint. Jag behöver ju både ett och två schabrak... :( tex.

Man kan göra grymma fynd på granngården!
Jag köpte en felmärkt jacson-martingal för 30 spänn en gång. Just nu har de CO showjumper i strl 57 för 1000 spänn! :eek:
Har hört att det skall vara tvärslut i resten av landet!

Åhh neej....som jag har letat efter ett rosa DRESSYRschabrak :cry:

Grattis till dina fynd :banana: :banana: :banana:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 054
Senast: Calmiche
·
Utrustning Har skrivit lite under dressyrsnack men eftersom det verkar bli en liten följetång så startar jag en ny tråd istället. Dom trådar som... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
23 956
Senast: DarkInNight
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 109
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?