Förhandla lön

Gimlan

Trådstartare
Erbjuden ett vik inom den kommun jag jobbar på, det är på en annan förvaltning och en annan tjänst än jag har idag. Jag antar att jag då bör förhandla lön för den här tjänsten? Iaf så tänker jag göra ett försök och det jag funderar på är om jag får frågan om nuvarande lön, chefen kan ju ha kollat upp det, men det tror jag inte. Är det galet att typ säga att det inte spelar någon roll för att jag skulle vilja ha så här mycket i lön oavsett? Andra knep och trix?

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 949
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten... 6 7 8
Svar
150
· Visningar
24 770
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 620
Senast: Queen
·
Skola & Jobb Nu när jag är sjuk och jobbar hemifrån så märker jag hur jäkla skönt det är att jobba hemifrån. Vakna, promenera hundar, gå in och göra...
Svar
16
· Visningar
1 591
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka