Förlåt för att jag sabbade dejtingtråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.

tott

Trådstartare
Ja det sista inlägget, det som låste tråden, var mitt. Förlåt för det, ni alla som drabbas av det! Hoppas den öppnas snart igen!
 
Jag tycker det var lite att ta i och låsa tråden. Så mycket tjafs var det väl ändå inte.

Inget du behöver ta på dig skulden för :)
Tack! ...men låstes trots allt efter mitt inlägg.
Hoppas, som sagt, att den öppnas snart igen.
 
Eller så kan man -hör och häpna- tänka sig för innan man skriver. Att man är less på någon är inget frikort för att bete sig fel själv. Man måste ju faktiskt inte svara på allt och om ingen svarar på ev tråkiga sidospår så kan det heller inte spåra ur...
 
Den är öppen igen och @Anders - det är ingen lysande idé att starta en ny tråd om den gamla blir låst för att ett flertal vuxna människor inte riktigt kan bete sig som just sådana. :)
Det kan vara en bra idé om tråden är så lång att den ändå borde förnyas.
 
Alla vet Heros hang-up på längd det har stötts o blötts i tamefan alla trådar.
Nu är det ju inte jag som har det utan de flesta tjejer. Det kan ju inte vara news-flash för dig ? Misstänker att den jag svarade även har en hang-up. Annars hade hon förmodligen inte skrivit ut längden i sin profil. Sen är det ju lite märkligt att dra en slutsats att killen har komplex när han undrar varför hon skrivit ut sin längd i profilen, endast pga det faktum att killen såg kort ut`? Killen kanske har blivit dissat flera ggr pga längd, då är det nog inte konstigt att han frågar om hennes längd och kollar om hon har issues. Låter i mina öron som hon har en hang-up för korta killar... men det är ju inte OK att dissa nån pga längd tydligen så då kallar vi det för att killen har komplex istället, när det egentligen förmodligen är the other way around.
 
Nu är det ju inte jag som har det utan de flesta tjejer. Det kan ju inte vara news-flash för dig ? Misstänker att den jag svarade även har en hang-up. Annars hade hon förmodligen inte skrivit ut längden i sin profil. Sen är det ju lite märkligt att dra en slutsats att killen har komplex när han undrar varför hon skrivit ut sin längd i profilen, endast pga det faktum att killen såg kort ut`? Killen kanske har blivit dissat flera ggr pga längd, då är det nog inte konstigt att han frågar om hennes längd och kollar om hon har issues. Låter i mina öron som hon har en hang-up för korta killar... men det är ju inte OK att dissa nån pga längd tydligen så då kallar vi det för att killen har komplex istället, när det egentligen förmodligen är the other way around.
Fast hon sa ju att hon inte hade det.
 
Jag tror att det är ganska få som går igång på ämnet längd. Själv blir jag mest provocerad att någon annan talar om för mig hur sådana som jag (tillhörande kvinnosläktet) fungerar.
Varför bli provocerad av något som inte är inriktat mot dig ?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 281
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 018
Senast: Skjøldur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 771
Senast: Mia_R
·
Bukefalos Gällande gamla trådar skulle jag vilja föreslå en funktion där en tråd automatiskt blir låst en viss tid efter senaste inlägget. Om man...
Svar
16
· Visningar
1 378
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp