Förlåt för att jag sabbade dejtingtråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror att det är ganska få som går igång på ämnet längd. Själv blir jag mest provocerad att någon annan talar om för mig hur sådana som jag (tillhörande kvinnosläktet) fungerar.

Om du tar bort "ämnet" i meningen så har du fel ;). Men just ämnet vill man inte höra talas om... för man gillar ju inte om nån talar om hur andra fungerar. För det finns ju alltid någon som faller utanför ramen så att säga...
Finns dock ett ämne som är känsligare... :angel:
 
Om du tar bort "ämnet" i meningen så har du fel ;). Men just ämnet vill man inte höra talas om... för man gillar ju inte om nån talar om hur andra fungerar. För det finns ju alltid någon som faller utanför ramen så att säga...
Finns dock ett ämne som är känsligare... :angel:
Men det där är ju knepigt. Jag menar, du har väl säkert mött en och annan men det lär väl knappast vara tillräckligt för att säga "såhär är det"? Enligt mig ska det till en ganska saftig mängd människor och med olika bakgrund, ålder osv för att det ska kännas trovärdigt. Det lite där det blir knas känner jag åtminstone.
 
Men det där är ju knepigt. Jag menar, du har väl säkert mött en och annan men det lär väl knappast vara tillräckligt för att säga "såhär är det"? Enligt mig ska det till en ganska saftig mängd människor och med olika bakgrund, ålder osv för att det ska kännas trovärdigt. Det lite där det blir knas känner jag åtminstone.
Vet inte om du varit så aktiv senaste åren och trådarna som varit uppe ? Det är liksom inte frågan om det är så eller inte. Så är det ! Vet inte hur många tusen länkar, undersökningar som behövs m.m. Om man inte kan se mönstret så antar jag att man blundar inför det ? Tinder gör det extra tydligt då den är så ytlig.
Men känns lite tröttsamt att ta upp frågan igen. För nu handlade det om längdkomplex hos en i dejtingtråden och inte om många kvinnor går efter längd. En höna av en fjäder kan man säga...
 
Men det är bara du som är hysteriskt desperat varenda gång du kan få chansen att prata om det.

Jag kan se bilden av er så fort ämnet kommer upp... :rofl:
tenor.gif

Men det är ju lite svårt att undvika då ämnet alltid kommer att komma upp i dejtingsammanhang . Så bit i det sura äpplet ;)
giphy-downsized-15.gif
 
Senast ändrad:
Men det där är ju knepigt. Jag menar, du har väl säkert mött en och annan men det lär väl knappast vara tillräckligt för att säga "såhär är det"? Enligt mig ska det till en ganska saftig mängd människor och med olika bakgrund, ålder osv för att det ska kännas trovärdigt. Det lite där det blir knas känner jag åtminstone.

Hehe, istället för att ge dig massa undersökningar. Det kan du googla själv.
Så kan du ju se vad en feminist tycker om det hela... hon har många poänger :up:. Men oavsett vad hon tycker om saken så tror jag inte feminismen kommer att ändra på en sån djupt rotad sak.
 
Hehe, istället för att ge dig massa undersökningar. Det kan du googla själv.
Så kan du ju se vad en feminist tycker om det hela... hon har många poänger :up:. Men oavsett vad hon tycker om saken så tror jag inte feminismen kommer att ändra på en sån djupt rotad sak.
Du får dock skilja på att vissa eller många kvinnor föredrar längre män och att kvinnor föredrar längre män.

Det finns en inte oanselig del som föredrar och kanske även har som "krav" en viss längd över medel men det är knappast någon majoritet som kräver 190cm+. I slutändan har alla rätt men på olika sätt.. är det en nackdel att vara "Lång"? Nej det är det nog inte. Är det på något sätt ett krav för att kunna hitta en kvinna som tycker om en att vara 190+cm som man? Nej knappast.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 281
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 018
Senast: Skjøldur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 779
Senast: Mia_R
·
Bukefalos Gällande gamla trådar skulle jag vilja föreslå en funktion där en tråd automatiskt blir låst en viss tid efter senaste inlägget. Om man...
Svar
16
· Visningar
1 378
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp