Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går mest på känsla.
Känns det rätt är det kanske just den jag behöver.
Men nu när jag kollade senast sorterade jag bort unghästar direkt och kollade inte på de då jag redan har en unghäst.
Född 2012 är väl ingen ålder om den inte tävlats/ridits hårt..
Det är ju en liten drömvinst att hitta en sån söt ponny.Mitt förnuft förstår fortfarande inte vad jag ska med en liten busig ponny till. Min känsla kör över förnuftet varje gång.
Visa bifogad fil 179072
KööööpVarför såg jag nu en bekant svara på en annons om sökes där det framgår att fölet hon fick i somras (som jag gillar) kostar ungefär hälften av vad jag trott?![]()
Råden som man alltid kan räkna med att buke ger ”KÖP” och ”DUMPA”Det är precis såna här råd vi ska ha i den här tråden!![]()
Råden som man alltid kan räkna med att buke ger ”KÖP” och ”DUMPA”. Precis som det ska vara!
Det är precis såna här råd vi ska ha i den här tråden!![]()
Ett föl är väl bästa läromästaren! Man får lära sig massor som man inte kunde innan!Jag skulle ju köpa en läromästare men betalade handpenning på ett föl för 15 år sen. Oops..
Mycket bra svar!Ett föl är väl bästa läromästaren! Man får lära sig massor som man inte kunde innan!
Här får vi alla svar vi någonsin önskat oss!Mycket bra svar!
Jag tycker inte det är så dumt att köpa oinriden unghäst. Då kan man heller inte lura sig på hur hästen känns med nuvarande ryttares ridning.Här får vi alla svar vi någonsin önskat oss!
Förnuftet är kvar i 2025.
2026 - är hästens år, och då är det förstås KÄNSLA vi går på!
Yiiihaaa!!!![]()
Det finns inte mycket av känsla av ridning över huvud taget, skulle jag säga.Jag tycker inte det är så dumt att köpa oinriden unghäst. Då kan man heller inte lura sig på hur hästen känns med nuvarande ryttares ridning.