Så…..om jag hade fått den gratis/max 10.000:- så hade jag kunnat överväga detHon väntar på operation av lös benbit och är behandlad i bakknäna.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så…..om jag hade fått den gratis/max 10.000:- så hade jag kunnat överväga detHon väntar på operation av lös benbit och är behandlad i bakknäna.![]()
Med tanke på att jag tog över Zacke när han var 14 och då halt båda bakknäna och att han sen gått fem tävlingssäsonger därefter så hade jag inte backat på en sån häst igen. Det tog nåt år innan jag hittade rätt träningssätt för honom men han är inte behandlad på två år och gått sina tuffaste säsonger då. Just att det inte finns artros eller förändringar gör mig rätt chill.14. Ingen artros i knäna på ul eller rtg.
Det låter inte särskilt dramatiskt.14. Ingen artros i knäna på ul eller rtg.
Det kanske inte hade spelat någon roll för dig men du äger ju honom inte?Med tanke på att jag tog över Zacke när han var 14 och då halt båda bakknäna och att han sen gått fem tävlingssäsonger därefter så hade jag inte backat på en sån häst igen. Det tog nåt år innan jag hittade rätt träningssätt för honom men han är inte behandlad på två år och gått sina tuffaste säsonger då. Just att det inte finns artros eller förändringar gör mig rätt chill.
Nej, det hade jag inte heller gjort.Vi har funderat på andra lösningar, iaf till att börja med. Jag kommer inte att köpa en nyopererad häst med rehabbehov.
Hade köpt om det var aktuellt, men han har aldrig varit till salu. Eftersom båda mina gubbar börjar bli äldre så tänker jag rätt mycket på vad nästa häst ska bli, och landar i att dwt nog blir en till gubbe med en chansning i hållbarhetDet kanske inte hade spelat någon roll för dig men du äger ju honom inte?
Då är ju risken en helt annan, @Marvin ska ju köpa.
Beror väl på pris och mål med hästen, skulle jag sägaVågar man köpa bara på film?![]()
![]()
Jag har gjort det ett par ggr med bra utfall - men jag har haft vänner som provridit åt mig och haft en reservplan om det inte skulle funka (dvs jag har bedömt hästen som säljbar).Vågar man köpa bara på film?![]()
![]()
Jag gjorde detVågar man köpa bara på film?![]()
![]()
Jag har köpt på bild, så mitt svar är jaVågar man köpa bara på film?![]()
![]()
Jag vågarVågar man köpa bara på film?![]()
![]()
Säger oxå ja, har köpt flera både från DK o DE, och räknat med att jag får sälja om dom om det skulle vara skitVågar man köpa bara på film?![]()
![]()