Försäkringar

J

Jenni73

Halloj,

Hur försäkrar ni era föl? till vilket livvärde och vilken veterinärvård?
//Jenni

Jag försäkrade min i agria nu, 10.000 i värde. Liv & veterinärförsäkrning. Årspremie på 761 kr, självrisk på 1.800 och veterinärvård upp till 100.000. Tyckte det var ett riktigt bra erbjudande. Som hade tydligen kampanj nu.. :)

Jag har försäkrat min i Folksam.
A1 Liv 15.000 kr
A1 Vet 50.000 kr
Har också en försäkring mot dolda fel.

Har alla våra hästar försäkrade i Agria och alla med maximal veterinärvård. Fölen brukar jag försäkra för 5000:- i livvärde (shetland). Sen höjer jag om de får meriter när de blir äldre.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min dotter har en foderhäst. En varmblodstravare,7 årigt sto. Hon har inte haft föl,är inte inkörd. Hon kan alla gångarter men inget... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 919
Anläggning Vet inte om jag har lagt inlägget rätt, men handlar ju om gårdar. Vi har flyttat hem hästarna och jag undrar nu om man behöver ha något...
Svar
3
· Visningar
350
Senast: Johannna1
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: Fiorano
·
Ekonomi & Juridik Funderar på att byta försäkringsbolag på två av våra tre hästar i år. Har Agria och Folksam nu. Men Dunstan kan få ner premien en hel... 2
Svar
33
· Visningar
2 342
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈