Försäkringsfråga än en gång

Nikki o Fabian

Trådstartare
Om man åker på ett frivilligt besök till kliniken för att först o främst gå på återkoll av tidigare problem och sen då oxå passar på att vaccinera, går det på försäkringen?
Troligtvis kommer kollen gå ut på att böja 4 ben o röntga 2 ben (förhoppningsvis).

Sv: Försäkringsfråga än en gång

Tror du får svårt att få försäkringsbolaget att ta vaccinationen, men kolla dina villkor.

Sv: Försäkringsfråga än en gång

Försäkringen tar kollen om den överstiger självrisken, men inte vaccination så den får du betala separat.

Liknande trådar

Hästvård Har ett sto som för ca 1år sen blev skrämd och skenade på blå is. Efter det tog hon vid ridning för första gången fel galopp, men kunde...
Svar
8
· Visningar
549
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 285
Senast: MayGrace
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 796
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 674
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka