JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Forsättning på bildtråden 3
Tjatter
Trådstartare
Trådstartare
Lyan
Startdatum
Startdatum
7 Maj 2023
Svar
Svar
906
Visningar
Visningar
140 454
Bukefalos 30 år!
När man inte har några hörskydd utan får hemmamecka ihop skydd av ett skärp och vantar
Fast det funkade!
På väg till internat i 3 dagar, kul men är redan lite för-trött för jag vet hur intensivt det kommer bli
Svårt att säga vem som tyckte det var roligast att åka pulka
Med han som gör mig gladast
Ser varmt och skönt ut.
Men fin bild!
Ser varmt och skönt ut.
Men fin bild!
Minus 27
Taack
gillade den!
Otroligt snygg bild! Tycker du ska överväga att sätta den på väggen
Ser varmt och skönt ut.
Men fin bild!
Ja, du ser ju att det ångar om vattnet.
Min fina Violett
Hur det började vs hur det slutade
(tips från coachen: Försök inte åka off piste med ett par hyrskidor som absolut inte är gjorda för den sortens snö, när nämnda snö dessutom är både djup och tung)
Promenad utanför Hjältevad idag.
på väg hem från ett ärende
Fick ett ryck och hade mascara på praktiken idag
Den är super! mjuk och varm! allt jag vill ha. köpte den på Åhlens
Fick ett ryck och hade mascara på praktiken idag
Visa bifogad fil 180876
Vad snyggt! Är det bara mascara eller har någon penna också? Blev nyfiken på vilket märke det var om du vill dela med dig
Valpkull!
Hundavel & Ras Ja, det blev bra med de nio, tiken har nio ”knappar” så nu har valparna varsin.
Pooh
30 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 251
Hund
Barmarksdrag/canicross
Hundträning Idag har vi testat pinnselen. Högst oklart om den sitter som den ska men drar gör han! Iaf när han förstår att han får. Vi värmde upp...
Nordthor
Idag kl 11:53
Svar: 658
Visningar: 60 828
Hund
Annonsera Mera VIII
Gnägg AI-översättningar fortsätter att briljera 😎.
Skralt
Idag kl 13:37
WE-tråden
Övr. Grenar Här tränas det på! Fokus för Katt är fda dressyren just nu och att stärka galoppen så vi är redo för LA/MsvB nästa år. Zacke gör det han...
Fiorano
Idag kl 13:31
Svar: 1 453
Visningar: 116 952
Grenar
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
Idag kl 11:07