Forsättning på bildtråden 3

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lyan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 907
  • Visningar Visningar 140 504

Bukefalos 30 år!

WOW! Och grattis! <3 Av någon anledning känns den nästan lite Tim Buton-esque på dig! Skitläcker!
Tack så mycket, vilken komplimang!

Provade mer "vanliga klänningar" också men dom kändes kanske lite tråkiga i jämförelse.

Absolut jättefina dock!

buke.webp

Skorna är det mest imponerande. Jag aldrig sett några liknande.
Jag älskar dem! Det är Demonia ashes-57. Jag letade bokstavligen över hela världen efter dem, men förutom en sida som kändes väldigt scammig så var min storlek slut överallt. En dag någon månad senare så dök de plötsligt upp på vinted! I min storlek och väldigt billigt jämfört med andra skor av samma märke så jag köpte dem på studs för att ingen annan skulle hinna före! De är tyvärr inte av superkvalité trots att de kostar närmare 2000kr nya så jag tror inte att de kommer hålla mer än ett par år för jag använder dem så mycket så jag håller ögonen öppna efter fler, men det är tveksamt att jag hittar. Jag har även ett par ashes-120 som jag fick i födelsedagspresent som pojkvännen också fick leta över halva världen efter och ett par rosa holo camel-203 som jag också hittade på vinted och nog är snyggast av alla, men de är tyvärr för stora och för höga så det är stor risk att bryta benen med dem 😅
IMG_4813.webp

Jag älskar dem! Det är Demonia ashes-57. Jag letade bokstavligen över hela världen efter dem, men förutom en sida som kändes väldigt scammig så var min storlek slut överallt. En dag någon månad senare så dök de plötsligt upp på vinted! I min storlek och väldigt billigt jämfört med andra skor av samma märke så jag köpte dem på studs för att ingen annan skulle hinna före! De är tyvärr inte av superkvalité trots att de kostar närmare 2000kr nya så jag tror inte att de kommer hålla mer än ett par år för jag använder dem så mycket så jag håller ögonen öppna efter fler, men det är tveksamt att jag hittar. Jag har även ett par ashes-120 som jag fick i födelsedagspresent som pojkvännen också fick leta över halva världen efter och ett par rosa holo camel-203 som jag också hittade på vinted och nog är snyggast av alla, men de är tyvärr för stora och för höga så det är stor risk att bryta benen med dem 😅
Visa bifogad fil 176733

Dessa kunde jag inte motstå.

IMG_4236.webp

Visa bifogad fil 176733
Det måste ju kännas fruktansvärt märkligt - och svårt - att gå i de där :confused: ?

Det måste ju kännas fruktansvärt märkligt - och svårt - att gå i de där :confused: ?
De holografiska är svåra att gå i eftersom de är för stora och för höga, drygt 12cm. De andra är lite för breda för mina fötter, men ändå bekväma. De är dock för klumpiga för att köra bil med. Platåhöjd har jag inga problem med upp till ca 10cm. Jag kan gå i högre, men jag känner mig inte bekväm i det för jag är så lång redan utan skor. Det som blir problem för mig är när höjdskillnaden mellan klacken och fram på skon blir för stor. Mina absoluta favoritskor har 9,5cm klack och 4,5cm främre platå. De används till allt. Även långpromenader
IMG_4817.webp

Har du börjat söka dig mot något mer klassiskt? Av dagens tycker jag denna är elegantast. Vad som passar bäst vid ditt bröllop vet endast du, men om du kan ta ut svängarna skulle den första du visade vara fantastisk.
Den första går inte att dansa i och är inte lämplig för kyrkan, annars hade jag absolut velat ha den!

Har börjat sy på min egna design för bröllopsklänningen! Passade på att leka spöke. 😄 (Allt kommer vara i samma tyg sen, just nu är "kjolen" bara lite intryckt tyg och överdelen bomullscanvas, det är bara en testversion eftersom att jag gör mina egna mönster.)
buke.webp

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka