Forsättning på bildtråden 3

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lyan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 907
  • Visningar Visningar 140 495

Bukefalos 30 år!

Vad snyggt! Är det bara mascara eller har någon penna också? Blev nyfiken på vilket märke det var om du vill dela med dig :)
Tack ☺️ Det är bara mascara. Den är från H&M, men säljs tyvärr inte längre och jag är ledsen för det för den är superbra 😞

Blivande snowboardproffs ✌️
Eller inte, men det var sjukt kul!
20260208_104616.webp

Det var nog ett gäng år sen jag syntes på bild här, men idag var jag hos frisören och slingade tillbaks till min naturliga hårfärg efter att ha gått med halva håret utväxt ett tag. Jag har alltid upplevt höga krav på hur jag ser ut, både från mig själv och från folk runtom mig, och nu är jag inne i en fas som är väldigt läkande för mig. Jag hör vänner prata om botox, men när jag ser på mitt ansikte så tycker jag om de linjer som dykt upp. Idag på salongen såg jag folk runtom mig som gjorde naglar och hårförlängning, och jag kände en frihet i mina kortklippta naglar med målarfärg under. En frihet i att se de blekta längderna försvinna och med det någonstans en estetik som hörde till min ungdom. Jag ser inga som helst fel i att putsa sitt yttre på det sätt man själv föredrar, men för mig är det läkande att få ta ett steg bort. Att få vara någonting annat. Jag har identifierat mig så mycket med mitt utseende som ung att nu vill jag inte mer, och det känns som kolsyra i magen.

Så, hej! @Midsommarblomster 2.0. In my vara mamma, läsa böcker, gräva i jorden, låta mig åldras och säga farväl till skönhetsideal - era.

IMG_3578.webp

Senast ändrad:
På praktiken igår. Det är sällan jag tar foton på mig själv numera för det är inte roligt längre när jag inte orkar göra annat än slänga på kläderna som ligger närmast. Kom iallafall ihåg glasögonen för en gångs skull
IMG_8070.webp

Det var nog ett gäng år sen jag syntes på bild här, men idag var jag hos frisören och slingade tillbaks till min naturliga hårfärg efter att ha gått med halva håret utväxt ett tag. Jag har alltid upplevt höga krav på hur jag ser ut, både från mig själv och från folk runtom mig, och nu är jag inne i en fas som är väldigt läkande för mig. Jag hör vänner prata om botox, men när jag ser på mitt ansikte så tycker jag om de linjer som dykt upp. Idag på salongen såg jag folk runtom mig som gjorde naglar och hårförlängning, och jag kände en frihet i mina kortklippta naglar med målarfärg under. En frihet i att se de blekta längderna försvinna och med det någonstans en estetik som hörde till min ungdom. Jag ser inga som helst fel i att putsa sitt yttre på det sätt man själv föredrar, men för mig är det läkande att få ta ett steg bort. Att få vara någonting annat. Jag har identifierat mig så mycket med mitt utseende som ung att nu vill jag inte mer, och det känns som kolsyra i magen.

Så, hej! @Midsommarblomster 2.0. In my vara mamma, läsa böcker, gräva i jorden, låta mig åldras och säga farväl till skönhetsideal - era.

Visa bifogad fil 181513

Jag har gjort en hårresa också, nu är det nästan bara min egen färg (rester av en ljusare balayage i topparna) och jag har inte färgat på 1,5 år. Det är så befriande! Jag ska aldrig mer färga håret.

Kanske inte din prioritet just nu men gör gärna om det känns bättre! Ta hand om dig, du är fin oavsett! <3
Ja, jag vill göra det för det har behövts länge, men det kommer alltid något annat i vägen som slukar all ork. Tack 💖💖

• Hjärta
Reactions: Sel
Färgat bort den långa slingan för det var så mycket som hade gått av så det såg riktigt risigt ut. Fattar inte varför för jag bleker typ aldrig annat än rötterna 🤔 Jaja, det blev iallafall mörkbrunt med bara en liten slinga i luggen kvar (om man bortser från den gröna fläcken i det långa som jag missade att färga trots att jag började på den sidan 😑). Tanken är att det som är kvar nog ska bli rosa. Jag tänkte lila först, men det bruna blev så himla mörkt så jag tror att det kommer att synas för lite med lila 🤔 (Ignorera mina gigantiska mörka ringar under ögonen…)
IMG_9002.webp

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka