Första gången

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare Vica
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 874

Vica

Trådstartare
I tisdags tränade jag för första gången AR. Och jag måste säga att hjälp vad fort man får resultat! Eddi har aldrig vart så smidig som efter passet! :bump:

Detta ska jag definitivt fortsätta med!! :banana:

Sv: Första gången

vad roligt :)

lite nyfiken: får man fråga om du tränade för privattränare, kurs eller helt ensam? och vad pysslade ni med för övningar?

Sv: Första gången

Jag vart ensam med tränaren. Helt underbar tjej!

Vi ska försöka stärka Eddis rygg- & rumpmuskler så att han orkar bära sej själv på riktigt så vi började från grunden. Kort & lååååångsam skritt för att han skulle få in bakbenen inunder sej, sedan trav 4steg skritt ett steg trav 4steg osv..

Det är även vår läxa till den 22 april då hon kommer nästa gång. Lite roligt då hon sa att Eddi var det enda halvblodet hon tränat :p

Liknande trådar

Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 087
Senast: Badger
·
Ridning Hej hej! Jag är en liten tjej som inte alltid känner sig nöjd efter ridpass. Det första är att jag inte kan få hästen att trampa under...
Svar
8
· Visningar
536
Senast: Edla
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: Pinus
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är... 2
Svar
20
· Visningar
1 752
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka