Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oavsett hur mycket jag än försöker så kan jag inte se gladare ut än såhär tydligen
D38C9274-FD30-44E1-AA88-793F7865EB14.jpeg
 
Min nya hårfärg, syns det att jag försöker göra slut på den lila färgen? 😅

En av trafikledarna trodde jag förberedde för 4th July, nää det är lila inte blått. 🙈

Visa bifogad fil 53067
Coolt! Älskar din lockiga röda lugg! Det är så snyggt på dig!

Själv sitter man med blekning i luggen för jag är trött på att den är så mörk. Resten av håret vågar jag inte röra efter katastrofen som blev förra gången :crazy: Jag håller på att låta det friska växa ut samtidigt som jag också håller på att göra slut på all min lila färg. Jag vill tillbaka till chockrosa! Har en plan men det kommer att ta evigheter eftersom jag varken kan färga eller bleka förrän allt är utvuxet 😑
 
Coolt! Älskar din lockiga röda lugg! Det är så snyggt på dig!

Själv sitter man med blekning i luggen för jag är trött på att den är så mörk. Resten av håret vågar jag inte röra efter katastrofen som blev förra gången :crazy: Jag håller på att låta det friska växa ut samtidigt som jag också håller på att göra slut på all min lila färg. Jag vill tillbaka till chockrosa! Har en plan men det kommer att ta evigheter eftersom jag varken kan färga eller bleka förrän allt är utvuxet 😑
Tack, försöker dock spara ut den så jag kan ha håret bakom örat igen. Så jobbigt att ha det i ögat hela tiden, tur det är solglasögonens tid nu. 😅

Det är drygt att vänta tills det växt ut. Själv bleker ja bara utväxten å håller mig till samma färg som tidigare, kommer återgå helt till det röda sen när den lila färgen är slut. Den håller bara en dusch innan färger tappar jättemycket i färg tyvärr, hade hoppats att det skulle ta i alla fall 2-3 duschar innan det händer, men men.
 
Tack, försöker dock spara ut den så jag kan ha håret bakom örat igen. Så jobbigt att ha det i ögat hela tiden, tur det är solglasögonens tid nu. 😅

Det är drygt att vänta tills det växt ut. Själv bleker ja bara utväxten å håller mig till samma färg som tidigare, kommer återgå helt till det röda sen när den lila färgen är slut. Den håller bara en dusch innan färger tappar jättemycket i färg tyvärr, hade hoppats att det skulle ta i alla fall 2-3 duschar innan det händer, men men.
Ja, jag kommer ihåg när jag skulle ha min lugg att växa ut och den mest irriterande fasen var definitivt när luggen var så lång att den hängde i ögonen men för kort för att sätta bakom öronen :wtf:

Jag var så ”smart” att jag färgade håret svart, ångrade mig och blekte det. För att sedan göra om samma sak :banghead: Efter det var håret som tuggummi och nog en tredjedel har gått av mittpå så jag har min naturliga hårfärg ca en decimeter långt och sedan kommer en kant med alla avbrutna hårstrån när det går över i det lila 😑 Tanken är att låta det bruna växa ut och sedan bara bleka och färga luggen och bak till ena örat.

Såhär blev det från igår iallafall 😊 Hade velat ha luggen lika mörk som resten av det lila men det blir nog svårt eftersom det långa lila är alldeles grönt under det lila och luggen är blond
861F6960-B80C-4B74-8C8C-651BB4B6A8A3.jpeg
 
Ja, jag kommer ihåg när jag skulle ha min lugg att växa ut och den mest irriterande fasen var definitivt när luggen var så lång att den hängde i ögonen men för kort för att sätta bakom öronen :wtf:

Jag var så ”smart” att jag färgade håret svart, ångrade mig och blekte det. För att sedan göra om samma sak :banghead: Efter det var håret som tuggummi och nog en tredjedel har gått av mittpå så jag har min naturliga hårfärg ca en decimeter långt och sedan kommer en kant med alla avbrutna hårstrån när det går över i det lila 😑 Tanken är att låta det bruna växa ut och sedan bara bleka och färga luggen och bak till ena örat.

Såhär blev det från igår iallafall 😊 Hade velat ha luggen lika mörk som resten av det lila men det blir nog svårt eftersom det långa lila är alldeles grönt under det lila och luggen är blond Visa bifogad fil 53097
Ja definitivt den värsta fasen, väldigt tacksam att jag använder solbrillorna nu så ja slipper ha det i ögonen.

Oh, svart som är så svårt att bleka ur också, den va inte smidigt. Jag försöker bara bleka ofärgat hår då blekningen skadar håret så, i alla fall om man bleker flera gånger. Har kollat på x antal videos på youtube om blekningar för att inte gå i den fällan igen, som när ja blekte håret 4 gånger, håret blev sig aldrig likt, slutade med att jag klippte av det och sparade ut igen och fått hålla på.
Nu håller ja de kort, märker att det längre fortfarande har tendens till att upplevas som efter de där blekningarna och då är det ändå bara blekt en gång, men färgat med rött ovanpå några gånger förvisso. Vet inte om Manic Panic sliter på håret, det ska inte va ammoniak i det i alla fall, på etiketten har jag för mig det står att det är veganskt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 479
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 485
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 905
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 817
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp