R
Raderad medlem 68338
Testade just en sheet mask... Det var scary!
Visa bifogad fil 39036
Särbon garvade häcken av sig när jag skickade bilden till honom!![]()
Sådär går grannen runt jämt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testade just en sheet mask... Det var scary!
Visa bifogad fil 39036
Särbon garvade häcken av sig när jag skickade bilden till honom!![]()
Saknas ju bara katten så är ni kompletta!
I år tog jag nya rosa bilder inför oktober. Jag var aningen mindre diskret än du.
![]()
![]()
Vad var det för lopp? Hade gärna ställt upp i något liknande!Visa bifogad fil 39148
Från lördagens lopp. Pernilla Fahlstedt är fotograf (lånat bilden med tillåtelse)
Kullamannen dogtrail. Gå med i gruppen Hundlopp K9 Biathlon K9 Triathlon på Facebook, där brukar det tipsas om loppVad var det för lopp? Hade gärna ställt upp i något liknande!
Åh! Det där är faktiskt en av de få raser jag kunnat tänka mig om jag velat ha hund (sen har jag inte kollat upp deras psyke/motionsbehov osv, det är inte på den nivån alls, men de verkar bra!).
Neeej, du ska ju ha någonting som kan dra dig i spåret! Sådana där draglopp på skidor.Åh! Det där är faktiskt en av de få raser jag kunnat tänka mig om jag velat ha hund (sen har jag inte kollat upp deras psyke/motionsbehov osv, det är inte på den nivån alls, men de verkar bra!).
Neeej, du ska ju ha någonting som kan dra dig i spåret! Sådana där draglopp på skidor.
Visa bifogad fil 39452
Men hur gammal är du då? Jag had eoxkså gissat nåt sånt.Är inne på läkarstationen för ännu en UVIMen hade lite kul åt sköterskan för hon frågade om jag gick i skolan här. Tog ett par ögonblick innan jag kopplade att hon menade skolan bredvid läkarstationen. Hon trodde att jag var 16-17 år
Visa bifogad fil 39552