Fosforbalans

M

montgomery

Var köper man de?? Har kollat på börjes och de hade inte och mamma frågade på granngården och de hade aldrig hört talas om det! Känner mig så dum att jag inte köpt de än men jag hittar ju f*n inte de??
 
Granngården är leverantörer till Eclipse Biofarmab som tillverkar fosforbalans. Alltså är det bara att be dem ta hem det till dig! :)
 
Okej!! Ska ringa så fort så möjligt!! :) När mamma pratade med de så hade de aldrig hört talas om något sånt!! :crazy:
 
Det är rätt många som inte har det, vad jag har hört iaf. Har ju räknat in FB till rätt många foderstater, och får ofta tillbaka ett mail där de frågar samma sak som du! :)

På mitt Granngården finns det iaf! :D
 

Liknande trådar

Foder & Strö Man skall höra mycket för öronen trillar av. Senaste påståendet jag har hört är att betfor enligt en bekant inte skulle vara bra för...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 605
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Dagbok Varför den tanken dök upp (den har fladdrat förbi tidigare) är för jag träffade Dejtens storasyster i helgen. Hon kryssade i varenda...
Svar
18
· Visningar
1 036
Senast: Tilly_85
·
Fordon Skulle köpa kylarvätska idag och blev tillfrågad på macken om jag skulle ha röd, grön eller blå vätska? Killen bakom disken sa att det...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Jag köpte en kanna på loppis för några år sen. Köpte den för att mönstret gör mig glad. Jag har undrat hur gammal den är och var den...
Svar
2
· Visningar
557
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp