Bukefalos 28 år!

Fotbolls-EM

Fyyy, det small nog illa i knät :nailbiting: mina knäskador skrek högt i sympatier.

Återstår att se hur det här fortlöper, det är ju en bit kvar till slutsignal.
 
Haha, inte kollat på fotboll på ett tag, och inte nu heller men läste lite uppdateringar om att det verkade vara lite rough med rött kort etc. och blev lite sugen lagom tills vi tydligen åkte ut. :D Gillar när alla är helt slut och det är mer krig än fint spel!
 
Så himla trist när vi + mina favoritlag (Portugal och Frankrike) åkt ut. Tur att det är VM nästa år som sagt... får försöka heja på Danmark men måste sura lite först.
 
Så himla trist när vi + mina favoritlag (Portugal och Frankrike) åkt ut. Tur att det är VM nästa år som sagt... får försöka heja på Danmark men måste sura lite först.
Haha som jag då, fast Tyskland istället för Portugal för min del…
Danmark får gärna gå långt, men England ligger mig rätt varmt om hjärtat, så nu hoppas jag att de går hela vägen!
 
Haha, inte kollat på fotboll på ett tag, och inte nu heller men läste lite uppdateringar om att det verkade vara lite rough med rött kort etc. och blev lite sugen lagom tills vi tydligen åkte ut. :D Gillar när alla är helt slut och det är mer krig än fint spel!
Jag brukar gilla tuffare spel men när var och varannan spelare haltar omkring på plan känns det inte riktigt bra för mig.
 
Jag brukar gilla tuffare spel men när var och varannan spelare haltar omkring på plan känns det inte riktigt bra för mig.
Skulle inte påstå att det var tuffare spel mot slutet än nån annan match, problemet var ju att spelarna var så extremt trötta, då krävs det inte mycket för att det ska skapas smärta.
 
Jättetråkigt att det blev som det blev igår och det lägger onekligen en liten våt filt över upplevelsen. MEN det var ändå fantastiskt att vara där och det var grymt bra stämning på läktaren! Vi fick till och med hjälp av en ukrainsk kille som hade en stor jädra trumma med sig, han blev trött på att de ukrainska fansen inte hakade på så han började stötta upp våra hejaramsor med sitt trummande istället. Ja, fram till att hans fru ryckte ifrån honom trumpinnen alltså :laugh: Väldigt kul också att Sverige åtminstone gjorde ett mål så att vi fick uppleva det på plats, med allt vad det innebär.

Nu hejar jag på Danmark!
 
Skulle inte påstå att det var tuffare spel mot slutet än nån annan match, problemet var ju att spelarna var så extremt trötta, då krävs det inte mycket för att det ska skapas smärta.

Ja, jag säger inte emot dig men konsekvensen blir ju tråkig oavsett.

Eller så ska jag se det som att det är bra för England om Ukraina är lite mörbultade 😁
 
Åh, jag unnade Schweiz den vinsten. Har aldrig varit något fan av Spansk fotboll och blev charmad av Schweiz försvarsspel efter utvisningen.
 
Åh, jag unnade Schweiz den vinsten. Har aldrig varit något fan av Spansk fotboll och blev charmad av Schweiz försvarsspel efter utvisningen.
Samma här. Att lyckas hålla det där mot Spanien med en man mindre är riktigt bra gjort! Synd att nerverna inte höll under straffarna. :(
 
Nu har jag mest matchen på i bakgrunden, men varje gång jag sneglar ditåt ser jag en leende italienare. Utgår från att fotbollsspelare över hela världen ler och skrattar i matcher men det slog mig att man typ aldrig får se det i bild. Gör sig italienska leenden sig bättre på bild? Oavsett är det himla kul att se att de har kul på jobbet! :up:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp