Bukefalos 28 år!

Fotbolls-EM

Italien - England i final då?
Inte riktigt min ursprungstippning, men… :p

Ja, det är nog min förhoppning/tippning också. Jag tror/hoppas på Italiensk vinst. Sen unnar jag både England och Danmark andra platsen. Spanien har jag däremot inte mycket för. Risken är väl dock överväldigade att de slår Danmark i en duell om tredjeplatsen (förutsatt att de inte kommer till final).
 
Ja, det är nog min förhoppning/tippning också. Jag tror/hoppas på Italiensk vinst. Sen unnar jag både England och Danmark andra platsen. Spanien har jag däremot inte mycket för. Risken är väl dock överväldigade att de slår Danmark i en duell om tredjeplatsen (förutsatt att de inte kommer till final).
Det spelas ingen bronsmatch, utan de som förlorar semifinalerna får delat brons.
 
Hoppas för övrigt också på Italien nu när mina förhandsfavoriter är utslagna :) Det var en riktigt rolig match igår.
 
Jag såg inte dagens matcher, men känns fint med en 4-0 seger. Dock inte förvånad om Ukraina var möra efter senaste matchen.

Jag hoppas nu på Spanien - England i finalen, såklart England som segrare.
 
Viva España! Har suttit och jobbat under tiden så har knappt hängt med dock, skulle gå och lägga mig om det blev förlängning. Slog just ihop datorn och inser att det ju är straffar om inget händer på några minuter.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp