Som skÄning mÄste jag ju heja pÄ Danmark :D Inför matchen kÀndes England sjÀlvklara som vinnare sÄklart men det Àr ju verkligen jÀmnt... SÄ, heja dk :banana:
 
Jag stod framför tv:n och skrek ”vrĂ€k in den dĂ„!” hĂ€r under sista stunden. Hade Ă€lskat om det blivit ett riktigt hockey-mĂ„l dĂ€r det bara forceras in!
 
SĂ„ trĂ„kigt, det har verkligen kĂ€nts som Englands match de senaste 45 minuterna men jag hejar Ă€ndĂ„ pĂ„ Danmark. De Ă€r SÅ mycket mer vĂ€rda det. Men nu blev det tydligen straff för England sĂ„ det gĂ„r kanske sĂ„dĂ€r med den saken...
 
Jag antar att den förra lite halvt tveksamma inte-straffen bidrog till att det det blev straff nu i andra lÀget. Han Àr ju pÄ honom, men inte sÄ himla tufft.

Men jag tycker ocksÄ att England varit mycket bÀttre stor del av matchen i övrigt sÄ jag tÀnker vara glad för nuvarande 2-1 ÀndÄ :D :o
 
Usch, vad trÄkigt det blev... SpÀnningen och stÀmningen bara dog ju... Jag instÀmmer i att England har varit starkare men den straffen kÀndes sÄ orÀttvis sÄ det kÀnns sÄ trÄkigt att den avgjorde matchen.
 
Stackars, stackars Danmark. Men det var vÀlförtjÀnt av England, det mÄste jag tyvÀrr erkÀnna. Det kÀnns som att Danmark "dog" lite dÀr ungefÀr halvvÀgs genom andra halvlek, de kÀndes vÀldigt trötta. JÀttesynd, men otroligt vÀl kÀmpat!
 
Stackars, stackars Danmark. Men det var vÀlförtjÀnt av England, det mÄste jag tyvÀrr erkÀnna. Det kÀnns som att Danmark "dog" lite dÀr ungefÀr halvvÀgs genom andra halvlek, de kÀndes vÀldigt trötta. JÀttesynd, men otroligt vÀl kÀmpat!
Det Àr ju sjukt bra att ta sig till semi, faktiskt! Synd att de inte kör bronsmatch.
 
Var det nÄgon av er som sÄg den pÄstÄdda gröna lasern som ska ha riktats pÄ Danmarks mÄlis vid straffen? Eller Àr det mest bara konspirationer?
 

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp