Fotbolls-EM

Var det någon av er som såg den påstådda gröna lasern som ska ha riktats på Danmarks målis vid straffen? Eller är det mest bara konspirationer?
Skulle inte förvåna mig ett dugg om det är hittepå. Med tanke på att man läser lite varstans nu om att domarna är mutade, UEFA är korrupt och det var förutbestämt att England skulle få spela final på hemmaplan och allt vad det är…

Trist, för de har spelat bra och är absolut värda finalplatsen. Har liksom svårt att se vilket annat lag på den sidan av slutspelsträdet som vore en värdig motståndare till Italien i final (hade Tyskland varit i form så…).
 
Lasern verkar ha varit ytterst riktig och England har nu straffats av UEFA: https://www.bbc.co.uk/sport/football/57763001
Himla trist att folk inte kan bete sig.

Just grön laser får mig dock att fnissa lite, för jag tänker på Leifbys referat för Sportbladet under kvalet till VM 2018 när Sverige mötte Italien. :laugh:


3923A3F8-EB5C-402D-99D0-7F8C22C9B075.jpeg
 
Hejar på Italien och känner mig hyfsat säker på att de kommer vara det bättre laget faktiskt. England har ju dock en enorm fördel i det att de spelar på hemmaplan.
 
Jag hejar såklart på England!

Italien har dock tyvärr sett bra ut det jag har sett, men det är ett landslag jag är tämligen oförtjust i så oavsett vilka de hade mött i final hade jag hejat på det andra laget.
 
England straffades ju för just det så sent som i onsdags (det + laser mot Danmarks målvakt), så man tycker ju att de kanske borde ha lärt sig vanligt hyfs vid det här laget. Så himla omoget och fult beteende!

Fast engelska fotbollssupporters är väl inte direkt kända för gott uppförande... :meh:
 
England straffades ju för just det så sent som i onsdags (det + laser mot Danmarks målvakt), så man tycker ju att de kanske borde ha lärt sig vid det här laget. Så himla omoget och fult beteende!
Jag är fördomsfull och tänker att just de som buar i såna sammanhang inte är den typen av personer som lär sig saker (eller ens håller sig uppdaterade med den typen av information). :angel:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hage
  • När fan slutar jag ramla av?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp