Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig är Suarez ändå ett bättre alternativ är PepeVi hejade också på Frankrike.
Kvällsmatchen vet jag inte vad jag ska heja på. Jag gillar inte Portugal med alla filmstjärnor och jag gillar inte Suarez som bits.
Hugget som stucket. Men jag blir inte ledsen om jag slipper se Portugal merFör mig är Suarez ändå ett bättre alternativ är Pepe
Så jag hejar definitivt på Uruguay!![]()
Det skriver jag under påHugget som stucket. Men jag blir inte ledsen om jag slipper se Portugal mer![]()
Han gör alltid det, vill ha fria ben typAlltså, varför drog Ronaldo upp sina shorts när han skulle slå frisparken..? Ville han visa musklerna eller vad var grejen?![]()
Aha! Såg så himla löjligt ut.Han gör alltid det, vill ha fria ben typ
Vilken turnering! Favoriternas fall
Vilken match mellan Frankrike och Argentina
Spanien-Ryssland och Kroatien-Danmark imorgon. Vad tror ni?
Jag tror det kan bli rolig fotboll i båda matcherna! Kroaterna har ju imponerat med sin fart så det ska bli kul att se om dom fortsätter på den nivånVilken match mellan Frankrike och Argentina
Spanien-Ryssland och Kroatien-Danmark imorgon. Vad tror ni?
Nä men nära nog, jag bor i Skottland. Tror det blir inbördeskrig och självständighet om England skulle gå och vinnaHoppas på Spanien och Danmark, tror Spanien och Kroatien. Men man vet aldrig, här faller det favoriter som käglor. Vem vet, det kanske slutar med att England står som segrare. Herregud då tänker inte jag läsa en engelsk tidning på ett halvår. Är det inte @Mineur som bor i England. Jag ömkas över henne isof.
Fast Kroatien har väl rimligtvis inte räknats som favoriter? De överraskade ju rätt rejält.Hoppas på Spanien och Danmark, tror Spanien och Kroatien. Men man vet aldrig, här faller det favoriter som käglor. Vem vet, det kanske slutar med att England står som segrare. Herregud då tänker inte jag läsa en engelsk tidning på ett halvår. Är det inte @Mineur som bor i England. Jag ömkas över henne isof.
Verkligen, zzz... man undrar om båda lagen hoppas på straffar?Men alltså, vilken tråkig match? Jag hade förväntat mig mer... Kan inte Spanien slå in ett mål nu? Orkar inte med förlängning på det här...