Fotbolls VM

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MJLee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 783
  • Visningar Visningar 35 202
Vi hejade också på Frankrike.

Kvällsmatchen vet jag inte vad jag ska heja på. Jag gillar inte Portugal med alla filmstjärnor och jag gillar inte Suarez som bits.

Alltså, varför drog Ronaldo upp sina shorts när han skulle slå frisparken..? Ville han visa musklerna eller vad var grejen? :crazy:

Men hallå? Vad hände är Portugal också ute??? Vad händer i Ryssland? Har Putinbotar tagit över.

Vilken match mellan Frankrike och Argentina :love:
Spanien-Ryssland och Kroatien-Danmark imorgon. Vad tror ni?

Vilken match mellan Frankrike och Argentina :love:
Spanien-Ryssland och Kroatien-Danmark imorgon. Vad tror ni?

Hoppas på Spanien och Danmark, tror Spanien och Kroatien. Men man vet aldrig, här faller det favoriter som käglor. Vem vet, det kanske slutar med att England står som segrare. Herregud då tänker inte jag läsa en engelsk tidning på ett halvår. Är det inte @Mineur som bor i England. Jag ömkas över henne isof.

Hoppas på Spanien och Danmark, tror Spanien och Kroatien. Men man vet aldrig, här faller det favoriter som käglor. Vem vet, det kanske slutar med att England står som segrare. Herregud då tänker inte jag läsa en engelsk tidning på ett halvår. Är det inte @Mineur som bor i England. Jag ömkas över henne isof.
Nä men nära nog, jag bor i Skottland. Tror det blir inbördeskrig och självständighet om England skulle gå och vinna ;)

Fast Kroatien har väl rimligtvis inte räknats som favoriter? De överraskade ju rätt rejält.

Sen fattar jag ju personligen inte varför Portugal räknas som favoriter. De var inte bra i EM, de har inte varit vidare bra i år (om man tänker Portugal-nivå). :angel: Varken Uruguay eller Frankrike är ju skitlag heller, direkt. :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka