Foto på min lilla...

Ja, glömde nog skriva det. :o Men det fanns nog bara en katt, måste försöka fota min hona,så att hon får vara med på bild oså. Hon ser likadan ut fast mörkmörk chokladbrun, eller nå´t! Vet inte om färgen har någon särsklid benämning på kattspråk.
 
Är det en huskatt? I så fall är hon svart men med brun ton, choklad (som den bruna heter) finns inte på huskatter.

Jättefin är killen iaf !!
 
Honan är också huskatt, syster till killen på bilden.
Jag ska fota henne imorgon så ska ni få se hur hon ser ut!
Jag kan inget om färger på katt, men jag säger att hon är mörkmörk brun då det ialla fall på hästar inte heter svart om de har några bruna strån. :smirk:
 
Ja han är fin... :love: :love: det var han som hade ett hårstrå som var 23 cm långt. :D Jag ska se om jag hittat fotot på hans svans så ska ni få se på hår... :p
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min lilla JRT har passerat 14 år och är en pigg och alert liten hund. Lite senil, hör sämre än förr och hade en akut pankreatit i våras...
2
Svar
25
· Visningar
2 838
Senast: Piaff
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 732
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 003
Hundhälsa Har en liten bichonblandning på 8 1/2 år som jag nu ikväll hittade en lös tand på när jag borstade hennes tänder. Sist jag var hos...
Svar
12
· Visningar
1 737

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sminktråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Gryta och matberedare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp