Bukefalos 25 år!

Fototråd del II

DSCN9064.jpg

Mineur

Moderator
Från dagens vandringstur. Vet inte om jag ska störa mig på att den där tjejen står där nere till vänster, eller vara glad för det och tycka att det gör bilden bättre. Det visar liksom verkligen hur himla små vi människor är jämfört med stora vida världen.

1641226551497.png

Mineur

Moderator
En till från idag. Denna tagen med sambons telefon som är nyare och fångar färgerna bättre. Och jag som just gick och sa att jag inte har nån lust alls att byta ut min snart 4 år gamla telefon... När jag ser skillnaden i bildkvalitet vacklar jag lite i den åsikten!

1641245627756.png

pepp

Trådstartare
En till från idag. Denna tagen med sambons telefon som är nyare och fångar färgerna bättre. Och jag som just gick och sa att jag inte har nån lust alls att byta ut min snart 4 år gamla telefon... När jag ser skillnaden i bildkvalitet vacklar jag lite i den åsikten!

Visa bifogad fil 83325

Det är samma när jag får testa fota med kompisens nya Samsung, det är stooor skillnad!

pepp

Trådstartare
Ja, det får kanske bli en ny mobil från mig till mig i födelsedagspresent i höst eller något... Ska bara samtala lite med mitt (konsumtions)samvete först ;)

Min nuvarande är färdigbetald, så jag kan egentligen ta en ny nu, men är för snål 😬

Mineur

Moderator
Min nuvarande är färdigbetald, så jag kan egentligen ta en ny nu, men är för snål 😬
Ja min betalade jag färdigt redan för 2 år sen, men jag drar mig ändå för att köpa en ny... Främst av miljöskäl faktiskt, men sen är jag ju såklart inte jättepeppad på att bränna en massa extra tusenlappar heller.

Liknande trådar

IT & mobiler Någon som är duktig på Canon systemkameror och kan hjälpa mig att sålla bland alternativen? Vill kunna fota hästar, djur och lite...
Svar
5
· Visningar
242
Tjatter Om du skulle beskriva dig själv med tre egenskaper/egenheter, vilka vore det? Vi är ju lite komplexa, så tre är nog det minsta som...
2
Svar
37
· Visningar
1 084
Hästvård Hej! Jag har en häst som för lite över 2 veckor sedan fick akut buköppnas pga förstoppning och kolik. Vi valde att buköppna då hästen...
Svar
8
· Visningar
965
Utrustning TR II (dressyr) utelämnar mycket gällande bett kan jag tycka. Hur är det med mått? Vilka bettringar är godkända med oledat, tvådelat...
Svar
3
· Visningar
374

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

• Serverfel?

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Du som lever med en flock
  • Uppdateringstråd 25

Hästrelaterat

• Dräktiga ston 2021/2022