JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Tog en fin bild av maken på väg in för att surfa tidigare idag
Fler bilder från vår lilla nyårstur
Blev lite nöjd med denna, faktiskt.
Vill ni hjälpa mig med en ny "Bukeroman"?
Kultur Hej! Börjar med en lite presentation: Jag är författare, har skrivit ca 90 böcker, de flesta för barn och unga. Eftersom det här är ett...
Startad av Miran
20 Jun 2026
Svar: 149
Visningar: 5 492
Allmänt
Hästböcker ni minns
Kultur Inspirerad av tråden om Bukeromanen, men egen tråd för att inte krascha den för mycket. Läste ni hästböcker? Vilka minns ni? Vilka var...
Startad av Skojamindoja
23 Jun 2026
Svar: 160
Visningar: 4 125
Allmänt
Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)
Tjatter OBS! Regler i nästa inlägg. Var snälla och skriv inget innan dessa postats så att vi får de två första i tråden med lekstart och regler...
Startad av Myrten
5 Maj 2026
Svar: 922
Visningar: 14 874
Allmänt
Bukes bokcirkel nr 3
Kultur Här hittar du lite info om varje bok;
Binas historia av Maja Lunde
Tre berättelser ur olika tidsåldrar vävs ihop till samma slutsats...
Startad av stjarnhimmel
3 Jan 2026
Svar: 84
Visningar: 3 578
Allmänt
Lämplig kattras?
Övr. Katt Jag hade också försökt hitta en vuxen, finns ju även omplaceringar p.g.a. ändrade familjesituationer och liknande. Inte bara skygga...
Skojamindoja
1 minut sedan
Svar: 17
Visningar: 487
Katt
Kattbilder #10
Övr. Katt Det är när jag läser sånt här jag är SÅ glad att jag har innekatter. Om det är något jag har en sjuklig fobi för så är det just möss och...
Skojamindoja
7 minuter sedan
Svar: 1 965
Visningar: 119 811
Katt
Annonsera Mera VIII
Gnägg AI-översättningar fortsätter att briljera 😎.
Skralt
22 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Här tränas det på! Fokus för Katt är fda dressyren just nu och att stärka galoppen så vi är redo för LA/MsvB nästa år. Zacke gör det han...
Fiorano
29 minuter sedan
Svar: 1 453
Visningar: 116 923
Grenar
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
Idag kl 11:07