Status
Stängd för vidare inlägg.
Ramlade in i tråden av en slump och jag måste bara säga vilka fina bilder ni tar allihop! Jag har en systemkamera som jag inte använt på ett tag som jag nog borde damma av och ta upp igen. Kan dela med mig av dem här mobilbilderna från EM i Göteborg i fyrspann maratonkörning så länge. Inte så lätt att ta bra kort dock då det var mycket folk och trängsel så det var mer att fota och hoppas på att något fastnade :D Ekipagen var iallafall väldigt maffiga på nära håll!

33210
 
Är på fotokurs och ska försöka välja bild från gårdagens tema men det är inte helt lätt har sorterat bort alla utom 3. Skärpa-oskärpa-skärpa. Vi åkte en bit till ett naturreservat och jag beslutade mig för att börja med en tistel i en kohage. Kossorna var skeptiska och höll sig på avstånd och gick undan även från staketet.

Efter en stund hörde jag att någon kom och tittade upp på en nyfiken ko - hon var väl en meter eller två bort. Den vågade komma fram och hälsa. Jag fick även besök va några nyckelpigor.

Och bilderna:
_MG_2412.png
 
Är på fotokurs och ska försöka välja bild från gårdagens tema men det är inte helt lätt har sorterat bort alla utom 3. Skärpa-oskärpa-skärpa. Vi åkte en bit till ett naturreservat och jag beslutade mig för att börja med en tistel i en kohage. Kossorna var skeptiska och höll sig på avstånd och gick undan även från staketet.

Efter en stund hörde jag att någon kom och tittade upp på en nyfiken ko - hon var väl en meter eller två bort. Den vågade komma fram och hälsa. Jag fick även besök va några nyckelpigor.

Och bilderna:
Visa bifogad fil 33280
Fina bilder! Och roligt med fotokurs, vem är det som anordnar?
 
@Lobelia fina bilder! Vad roligt med fotokurs, jag har tänkt att gå det men tiden tycks aldrig räcka till. Jag har så många intressen och varje gång jag tänker att nu får jag nog tid så kommer något annat emellan. Hoppas iallafall att du har roligt och lär dig massor!
 
Fråga! Jag har nästan helt slutat fota och tänker sälja mitt dyra objektiv. Om det kostar 7000 nytt och är superfräscht, vad är rimligt att lägga ut det för då? 5000? 3500? Jag har verkligen ingen aning. Och var köper folk begagnade objektiv? Blocket?
 
Fråga! Jag har nästan helt slutat fota och tänker sälja mitt dyra objektiv. Om det kostar 7000 nytt och är superfräscht, vad är rimligt att lägga ut det för då? 5000? 3500? Jag har verkligen ingen aning. Och var köper folk begagnade objektiv? Blocket?
Kan inte svara på pris - antar att det beror mycket på hur nytt det är, vilket märke det passat till/vilken tillverkare, vad det är för typ av objektiv osv. Men, vi köper typ alla våra objektiv på tradera och har även sålt en del där :)
 
Kan inte svara på pris - antar att det beror mycket på hur nytt det är, vilket märke det passat till/vilken tillverkare, vad det är för typ av objektiv osv. Men, vi köper typ alla våra objektiv på tradera och har även sålt en del där :)
Ska kolla Tradera, tack! Hittade några som sålde exakt det objektivet på FB och tog typ 3500, så det kanske kan vara rimligt :)
 
Fråga! Jag har nästan helt slutat fota och tänker sälja mitt dyra objektiv. Om det kostar 7000 nytt och är superfräscht, vad är rimligt att lägga ut det för då? 5000? 3500? Jag har verkligen ingen aning. Och var köper folk begagnade objektiv? Blocket?
Jag har köpt objektiv via blocket och Facebook :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 974
Senast: Cattis_E
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 379
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 498
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp