Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller på att fixa lite bilder för att skriva ut (för hundrade gången, kan aldrig bestämma mig :p) och har fastnat för dessa.

ZvbEX3t.jpg

UnyvbGu.jpg

bwbPf6i.jpg
 
Vad är det folk säger? :laugh:

MVH
Någon som fotade hela tonåren med en olympus, fick ärva en fuji av pappa för några år sedan och nu ärvde sambons Nikon förra året aka för studentfattig för att välja själv :rofl:

EDIT: jag har dock fortfarande problem med att hitta var sjutton jag ändrar var fokus ska vara, något har ju gjort tydligen för ett tag sedan hoppade den ner och och är i botten av bilden. Så den gör det lite klurigare för mig när jag fotar onekligen 🙈
Det är väl ungefär som det är för mig i jobbet Scania vs Volvo. Säger väl som jag säger där, skit samma vilket märke det är bara det får jobbet gjort, sen är det en annan femma om jag egentligen föredrar det ena framför det andra. :p

Jag vet jag fotat med mammas gamla systemkamera när jag växte upp, minns dock inte var det var för märke. Vet att man fick ställa skärpan manuellt själv och sen var det gammal hederlig fotorulle i den som man senare fick framkalla.

Jag har inte lärt mig alla finesser som finns på min nya kamera, kunde den gamla som rinnande vatten. Den här har jag inte lärt mig å nu strular fokuset på den, så måste lämna in till någon kunnig fotoverkstad för å se vad som felas. Är väl lite det som fått mig att tappa suget att fota med den, när den bråkar så.

Vill egentligen köpa en nya med fullformat, men de kostar ju en del... 🙄 från hon som har tusen andra dyra prylar hon vill köpa före kameran. :angel:
 
Vilka fantastiska bilder! Älskar uttrycket/uttrycken på bild 2 och det tog mig precis hur länge som helst att fatta vad det egentligen är som pågår på den sista bilden (jag trodde först att hästens ben var ett träd... och att underläppen var överläppen... sen funderade jag på var ögonen tagit vägen... och så vidare...) :D
 
Vilka fantastiska bilder! Älskar uttrycket/uttrycken på bild 2 och det tog mig precis hur länge som helst att fatta vad det egentligen är som pågår på den sista bilden (jag trodde först att hästens ben var ett träd... och att underläppen var överläppen... sen funderade jag på var ögonen tagit vägen... och så vidare...) :D
Men åh, tack snälla!
Kul att du gillade bild 2, funderade först om jag skulle posta den eller inte eftersom det 'bara' är två hästar och inget särskilt egentligen. Men gillar minspelet mellan dem och för mig som känner hästarna är det verkligen powertanten till höger.


Föräldrarna har okejat men lägger en länk istället till mitt senaste inlägg på instagram:
Gulligaste barnet ever 🥰
(hoppas länken funkar)
 
Men åh, tack snälla!
Kul att du gillade bild 2, funderade först om jag skulle posta den eller inte eftersom det 'bara' är två hästar och inget särskilt egentligen. Men gillar minspelet mellan dem och för mig som känner hästarna är det verkligen powertanten till höger.


Föräldrarna har okejat men lägger en länk istället till mitt senaste inlägg på instagram:
Gulligaste barnet ever 🥰
(hoppas länken funkar)
Ja, jag gillar verkligen känslan i den. För mig som hästmänniska utstrålar den kraft och makt och det känns som att du fångat en pågående konversation liksom!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 195
Senast: Cattis_E
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 053
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 451
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 693
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp