Fotoutmaning: Fånga februari

2. Familjehistoria.
Mammas farmor och farfars hus.
20220202_224943.jpg
 
Formen i februari är för mig formen av en katt. Jag är så fruktansvärt värdelös på att rita och har nu gett mig själv sjutton på att jag borde kunna lära mig rita en katt. Så, nu i februari har jag gett mig själv utmaningen att varje dag rita minst en katt, för att se hur det utvecklas med lite övning. Detta är gårdagens teckningar.

20220203_113722.jpg
 
Missade gårdagen så här kommer den.
2. Familjehistoria
20220203_134332.jpg

Foton på mina farföräldrar (fotona i kanterna är på deras föräldrar i sin tur). Farmor dog år innan jag föddes och farfar bara ett par veckor efter jag föddes. Så jag har aldrig träffat dem. Men vet att farfar var snäll och blev glad när han fick veta att han fått ett barnbarn 🥰
 
Jag hakar på redan nu. :p

Jag har hela livet sörjt min totala oförmåga att hantera penna och pensel, men precis lika värdelös som jag är på att rita/måla är jag på att prata i telefon utan att samtidigt dra runt planlöst med en penna. Varenda gång jag tar ett nytt anteckningsblock på jobbet tänker jag att det ska fyllas med strukturerade listor och anteckningar, och tja, varje gång misslyckas jag (kan telefonen sluta ringa, eller?! :cautious:). Alla mina block är fulla av fult kladd, och diverse och udda figurer!

CAEADDBA-9495-48C3-81A2-AB8F1F93A96C.jpeg
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 970
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp