T Tousse 4 Dec 2013 #401 Sv: Frågelek nr 5... Blir väl liknande som idag. Jeans eller leggings och något linne. Samma
MM Trådstartare 4 Dec 2013 #402 Sv: Frågelek nr 5... Ett par svarta byxor med en lite över medelsnygg tröja då jag ska på möte. Ska du se på Grey's anatomy ikväll?
Sv: Frågelek nr 5... Ett par svarta byxor med en lite över medelsnygg tröja då jag ska på möte. Ska du se på Grey's anatomy ikväll?
T Tousse 4 Dec 2013 #405 Sv: Frågelek nr 5... Har varit och fyllt på fransarna (har fransförlängning) och nu sitter jag på jobbet. Samma
Sv: Frågelek nr 5... Har varit och fyllt på fransarna (har fransförlängning) och nu sitter jag på jobbet. Samma
Akerman 4 Dec 2013 #406 Sv: Frågelek nr 5... Har kollat på lite serier via datorn och sen har jag städat, bytt sängkläder o efter det tog jag och sambon ett skumbad Tycker du om risgrynsgröt?
Sv: Frågelek nr 5... Har kollat på lite serier via datorn och sen har jag städat, bytt sängkläder o efter det tog jag och sambon ett skumbad Tycker du om risgrynsgröt?
MM Trådstartare 4 Dec 2013 #407 Sv: Frågelek nr 5... Jag älskar risgrynsgröt och hemmagjord ska den vara Samma.
MM Trådstartare 4 Dec 2013 #411 Sv: Frågelek nr 5... Imorgon ska jag på ett möte hos arbetsförmedlingen. Känns lite halvt skräckblandat.. Samma.
Sv: Frågelek nr 5... Imorgon ska jag på ett möte hos arbetsförmedlingen. Känns lite halvt skräckblandat.. Samma.
Mary91 4 Dec 2013 #412 Sv: Frågelek nr 5... Jobba, greja med hästarna hemma och städa. Äger du en symaskin?
MM Trådstartare 4 Dec 2013 #417 Sv: Frågelek nr 5... För att hjärnan är ett invecklat verktyg som ingen förstår sig på. När åt du senast?
Sv: Frågelek nr 5... För att hjärnan är ett invecklat verktyg som ingen förstår sig på. När åt du senast?
LindgrenV 4 Dec 2013 #418 Sv: Frågelek nr 5... Jag drack nyss glögg med lite tranbär och åt en banan. Så fem minuter sedan! Samma
Sv: Frågelek nr 5... Jag drack nyss glögg med lite tranbär och åt en banan. Så fem minuter sedan! Samma
MM Trådstartare 5 Dec 2013 #419 Sv: Frågelek nr 5... Tog två mackor för en timma sen. När kliver du upp imorgon?
LindgrenV 5 Dec 2013 #420 Sv: Frågelek nr 5... Ska försöka släpa mig upp runt åtta tänkte jag! Har du smakat Frödinges saffransostkaka?
Sv: Frågelek nr 5... Ska försöka släpa mig upp runt åtta tänkte jag! Har du smakat Frödinges saffransostkaka?