Frågor om annonssystemet kan ställas här

Re: Back to Buke

Hej igen!

Har snickrarna semestrat klart? Är fortfarande sugen på slippa scrolla, backa, klicka på bukes meny och då få ett nytt fönster för att komma tillbaka till forumet.

/Jane
 
Sv: Frågor om annonssystemet kan ställas här

Länken från annonssystemet till "forumen och chatt" är felaktig nu när forumsystemet bytts ut.

Dessutom kan jag ju påminna om att man fortfarande kommer till AnnonsDirekt om man klickar på Bukefalosloggan ovanför annonserna. Mycket ologiskt!
 
Senast ändrad:
Sv: Frågor om annonssystemet kan ställas här

hej!
ja har nu en bild som visas i kontrollpanelen, men den bilden visas
inte när ja skrivit inlägg.. varför? den e ju godkänd..
 
Sv: Frågor om annonssystemet kan ställas här

Du har nog laddat upp en profilbild i stället för en avatar...... kolla lite till i kontrollpanelen så ser du att det står "redigera avatar"- klicka där och gör samma sak.... men den bilden måste vara mindre än profilbilden.
 
Sv: Frågor om annonssystemet kan ställas här

asså, ska bilden vara lika stor som en prick el??
80 pix säger inte mig mkt, men den e liten...
mindre än denna:
image.php
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Frågor om annonssystemet kan ställas här

Den bilden du länkade till var 75 x 102 pixlar stor- ska du ha den som avatar så får den vara max 80 pixlar på längsta sidan. Jag fixar till den åt dig......
 
Sv: Frågor om annonssystemet kan ställas här

ja tror ja har fixat de.. tack så mkt!
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Crossline
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 316
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 352
Senast: Enya
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 160
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp