T
Tinkerbell
Hejsan!
Min medryttarhäst lyckades idag trampa isönder hela tränset!
. Han är en brabanthäst, byggd precis som en nordsvensk. Innan nu har han haft ett körträns, ingen nosgrimma eller någonting. Så nu när jag tittar efter lite olika tränsmodeller på Hööks hittar jag några som är väldigt fina, men som jag inte riktigt förstår funktionen på.
1. Pullarträns har en väldigt konstig nosgrimma, varför? Tror ni att man kan ha ett sådant på honom? Och sedan undrar jag också om man kan ha alla sorts bett, och inte bara tränsbett även fast de har det på bilden?
"Pullarträns CH"
2. På denna bilden står det "aachennosgrimma", vad är det? Kan man ha det på honom, eller är det ngt speciellt med det?
Är mest inne på detta. Det ser normalt ut, eller vad man ska säga. Jag vet inte vad han har för storlek på nuvarande tränset, men ni som har nordsvenskar, vilken storlek har ni? Full eller x-full?
Tack på förhand
Min medryttarhäst lyckades idag trampa isönder hela tränset!
1. Pullarträns har en väldigt konstig nosgrimma, varför? Tror ni att man kan ha ett sådant på honom? Och sedan undrar jag också om man kan ha alla sorts bett, och inte bara tränsbett även fast de har det på bilden?

2. På denna bilden står det "aachennosgrimma", vad är det? Kan man ha det på honom, eller är det ngt speciellt med det?

Tack på förhand