Franska vädurs-ungar i Dalarna?

K

Kockan

Någon som vet var man kan få tag på Fransk vädur här i Dalarna? Gärna norra. Har en uppfödare inte långt härifrån men hennes ungar är inte leveransklara förrän senare i sommar. Kanske inte så vanligt med ungar så här tidigt på året?
Tycker denna ras verkar lugn och trevlig.

K

Kockan

Sv: Franska vädurs-ungar i Dalarna?

Har talat med en uppfödare i Röjeråsen (kan väl inte finnas så många- Röjeråsen är litet!) Och hon hade inte parat än.
Vet du om Rumbos har ungar nu eller snart?
Har provat att gå in på Uppfödar-registret, men datorn hakar upp sig på den sidan hela tiden. Ser bara lite text och loggan, sen kommer jag inte längre...

Senast ändrad av en moderator:
K

Kockan

Sv: Franska vädurs-ungar i Dalarna?

Hemsidan är inte uppdaterad sedan i somras, men jag drog iväg ett mail till henne så får vi se.
Annars får vi väl ge oss till tåls tills i sommar.
Tack för hjälpen! :bow:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag skulle gärna vilja åka en långhelg till franska medelhavskusten i sommar och sitter och drömmer mig bort. Det vore fantastiskt att...
Svar
15
· Visningar
620
Senast: annersia
·
Kropp & Själ Jag skämtade lite i VGV-tråden för ett par veckor sedan om man kunde bära ett visst klädesplagg som 34-årig morsa. Ni vet när det har...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
12 526
Kläder & Bli fin Jag älskar nagellack och långa naglar. Har i många år jobbat i ett yrke där det inte varit tillåtet så har inte använt det mer än på...
Svar
4
· Visningar
357
Senast: starcraft
·
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
3 460
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vinter och katt
  • Hund på jobb. Vilket yrke?
  • Vad vill jag ha för katt?