Freejump Stigbyglar

Luscha

Trådstartare
Är det någon som som har någon erfarenhet om vad det är för skillnad mellan Freejumps Soft'Up Pro och Soft'Up Lite? I Katalogen står det bara att Lite är lätt att komma ur vid eventuellt fall, medans det står att Pro hjälper ryttaren att få ett bra skänkelläge osv. Är Pro, enligt er, värda de 700 extra kronorna?
Jag väger under maxvikten på Lite så det är inget problem. :)
 
Lite för dem som väger under 60 kg och Pro för vuxna. Annars ingen skillnad. De har samma funktion som säkerhetsstigbygel. Väger du under 60 kg så kör på lite tycker jag. :up:
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Försöker läsa mig upp och tycker sånt här är kul och interessant, men känns klokt att bolla lite med andra som har mera erfarenhet i...
2
Svar
35
· Visningar
2 919
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 697
Senast: Grazing
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 731
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 580
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp