Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ne nu blev jag både arg på mej själv och besviken. Köpte unghästen i dec och har fullt upp med husrenovering,stallrenovering,hagbyggen osv som det är när man nyligen köpt gård. Jag slaravade med att kolla hans vaccintyg och nu när jag fick fram det idag så var han inte ens grundvacc. endast fått två stelkramssprutor när han var 5 rep 7 månader gammal och så stod det nästa vacc om tre år= år 2008. Jaha typiskt jag som hade tänkt prova på Showmanship at halter får nu ägna mej att boka tid för vacc mot influensa i stället.![]()
Ska du dit?![]()
Otroligt korkat att det i regelboken finns klasser som är stängda för förbundets medlemmar![]()
Lakrits!!! jag är inte medlem nånstans, inte heller har jag nån licens kan jag va med då???Måste veta snabbt...Japp.....du får inte vara med i trail walk´n trot om du väljer att rida de andra trailklasserna.
Meningen var väl att walk´n trot klasserna skulle vara E-klasser och de andra D-klasser.