Frisyrförslag

Missel

Trådstartare
Jag är extremt sugen på att klippa en ny frisyr, men hittar inte någon jag gillar direkt när jag söker runt på nätet. Tips på frisyrer och bilder mottages gärna.

Så här ser jag ut nu.
10311278_233045813556895_2106817585_n.jpg
 
Jag är extremt sugen på att klippa en ny frisyr, men hittar inte någon jag gillar direkt när jag söker runt på nätet. Tips på frisyrer och bilder mottages gärna.

Så här ser jag ut nu.
10311278_233045813556895_2106817585_n.jpg


En kort vidal sassoon-frisyr kanske? Finns ju många tokigt snygga, smickrande frisyrer.
 
@Missel den är perfekt för den är sofistikerad men man kan rufsa till det när man ska på fest och vill va lite tuffare :) önskar jag inte såg ut som en liten hobbitpojke i kort hår för då hade jag haft den!
Med din ansiktsform och drag tror jag att du hade varit toksnygg i den!
 
@Missel Åh jag är så sugen på att klippa av mitt hår men jag är alldeles för feg....

Den här frisyren tycker jag är supersnygg! Jag skulle vilja "få upp" ditt hår lite. Få bort det från ansiktet och få lite mer form och volym i det. Om jag var du skulle jag låta håret bli lite längre och sen hålla det kort på sidorna och i nacken som på första bilden. Eller bara ha det kort i nacken som på andra bilden (min favorit och drömfrisyr) :D

Pinterest är bäst när det kommer till hårinspo!

c163b538dbd65d84a77d796479f1c9ed.jpg
8de44fcbb54d9da3cd77c24aca856022.jpg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan vi snacka frisyrer och klippning av håret? Hur ofta klipper ni er? Går ni till frisören eller klipper ni er själva? Vad ingår hos...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 769
Senast: Milosari
·
Mat Om drygt en vecka åker jag på min mycket efterlängtade semester till Paris. Jag söker tips på restauranger/krogar som serverar god och...
Svar
11
· Visningar
1 153
Senast: annersia
·
Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
567
Senast: Kirre
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp