Frisyrfråga

Tassetass

Trådstartare
Går frisyrer liknande dessa att permanenta sig till eller är det enbart en fråga om självfall och/eller styling?

Soft-curls-hairstyles.jpg

short-hairstyles-for-curly-hair-women_24.jpg

Sv: Frisyrfråga

Locktång skulle jag tippa på att de använd till de frisyrerna, huruvida de går att permanenta sig till överlåter jag till nån annan att svara på :)

De där frisyrerna är gjorda med locktång.

Man kan aldrig någonsin garantera ett resultat med en permanent. Alla hår reagerar olika på permanentvätskan och drar upp sig och formar sig olika.
Rullar man med spolarna lodrätt och har stora spolar kan det bli någorlunda sådär. Det kan även lika gärna bli rakt eller mycket lockigare.

Det där är bara en fråga om styling. Skulle gissa att det tar tre minuter max att fixa med tex en plattång

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 281
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag har sett "reklam" för ett bantningspiller "godkänt av experter" 🙄 som lovar 20 kg viktnedgång på 2 veckor. Jag hoppas att alla... 2
Svar
23
· Visningar
1 210
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 131
Senast: Humla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka