Bukefalos 28 år!

Sv: Frolic.

Skulle aldrig ge mina Frolic. Innehåller massa skit och jag vet inte HUR många hundar som fått sprutdiarréer av det.
 
Sv: Frolic.

Frolic innehåller väl alldeles för mycket fett och salt.
När jag skulle på läger i en vecka köpte jag en påse frolic som godis för att inte godiset skulle ta slut. Det funkade rätt bra, förutom att mot slutet av veckan bajsade hon ovanligt mycket, och bajset var knallgrönt det kändes ju inte så sunt. Skulle absolut inte ge det som foder, och inte som godis i vanliga fall heller. Brukar köra på sånt som känns betydligt sundare, typ fettsnåla hårda små bitar eller "naturgodis" typ torkad lever. Och när det ska vara sådär superduperkul blir det falukorv eller ost oftast. Det är ju galet mycket fett i men känns ändå som att man vet att det inte är något jättekonstigt i.
 

Liknande trådar

Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 306
Senast: Karamello30
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 348
Senast: dobbis
·
Hundträning Behöver gnälla av mig, och kanske kan jag få nåt tips oxå... Min hund har i flera månader varit under allergiutredning, och får endast...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 484
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 470
Senast: Dino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp