Front Page

Sv: Front Page

FrontPage ingår inte i standard Office-paketet. FrontPage får man antingen köpa löst eller i ett annat Office-paket.

FrontPage kostar, som också sagts.
Du kanske kan finna andra alternativ genom att söka på Google här.

Vad är det du vill göra? Kanske kan hjälpa dig en bit på vägen :)

Samma här... Ang Front P....
Dottern hade hemsida gjord i FP ,efter datorbytet så har vi inte FP längre och jag kan inte hitta skivan med prog heller.Hon vill så gärna uppdatera sin sida...
Vi har kollat igenom våra Office skivor och alla andra prog men inte FP...

Men PM:a mig så kanske vi kan lösa uppdateringen :)
Antagligen har din dotter använt design-läge, men vid uppdatering utan frontpage krävs kodläge. Om jag får tillgång till hemsidans adress, så är det inga problem :)

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 270
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag ska köpa en iphone till min moster. När jag kollar så står det att laddare inte ingår? Betyder det alltså att jag måste köpa en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 075
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag skulle vilja - snabbt och enkelt - fixa en hemsida till mitt författarskap och mina böcker. Utan att det kostar en förmogenhet och...
Svar
5
· Visningar
326
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka