Sv: Frontierville
Jag måste faktiskt hålla med. Roligt spel och framförallt tar det inte alls lika lång tid att få fram sidor mm om man jämför med Farmville (ibland är det så sjukt segt).
MEN. Det ska ju klickas här och där var och varannan minut, så blir man stressad för att man inte har energi tillräckligt bla bla...nja. Kul, men jag hoppas det blir lite förändringar på det hela så kanske jag lägger ner mer tid på det.
Jag slåss för tillfället med både björn och bäver - stressad? Typ!
Jag har fått slå ihjäl Tre bävrar (hur många klick är det på varje`3?) bland de 8 tomatplantorna jag sått. Sen hinner man inte skörda innan de dör, eftersom man inte hinner få tillräckligt med energi fort....och naturligtvis har man fått använda upp all mat man fått som man kan omvandla till energi. Detta bara för att få bort den där jävla bävern.......
Jag måste faktiskt hålla med. Roligt spel och framförallt tar det inte alls lika lång tid att få fram sidor mm om man jämför med Farmville (ibland är det så sjukt segt).
MEN. Det ska ju klickas här och där var och varannan minut, så blir man stressad för att man inte har energi tillräckligt bla bla...nja. Kul, men jag hoppas det blir lite förändringar på det hela så kanske jag lägger ner mer tid på det.
Jag slåss för tillfället med både björn och bäver - stressad? Typ!