Frontplåt badkar, fästen?

pepp

Trådstartare
Fick ett begagnat badkar, men får inte dit frontplåten...
Känns som att nån del saknas? Eller så är det bara inte rätt front :D
Bifogar bilder..

Hängen:
20201008_151928.jpg


Kant på badkaret:
20201008_151957_5f7f13c99606ee2256320ca8.jpg
 
Den går inte att hänga upp :)

Du får inte fast det alls?

Det är lite svårt se på dina bilder hur det är tänkt, men fästena ser påminner om de vi hade på ett gammal Gustavsbergsbadkar. Kan dock inte minnas hur man fäste plåten tyvärr, är så länge sedan. Men man hängde inte upp utan det mer spändes fast i ovankant. Man fick ta i.

Men hittar du något märke på badkaret kan tillverkaren hjälpa till med om du ev saknar delar.
 
Du får inte fast det alls?

Det är lite svårt se på dina bilder hur det är tänkt, men fästena ser påminner om de vi hade på ett gammal Gustavsbergsbadkar. Kan dock inte minnas hur man fäste plåten tyvärr, är så länge sedan. Men man hängde inte upp utan det mer spändes fast i ovankant. Man fick ta i.

Men hittar du något märke på badkaret kan tillverkaren hjälpa till med om du ev saknar delar.

Tyvärr inte, försökt flera gånger. Vet att en kompis har lika, och där går det på hyfsat enkelt iallafall...

Skickade bilderna till pappa så får han kika på det :)
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
13 824
Senast: Gunnar
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Jag har nån grav form av IBS eller möjligen IBD (inflammationsvariant), och är under utredning. Det innebär 5-8 vattniga diarréer om...
2
Svar
24
· Visningar
1 316
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 094
Senast: Norma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp