Frysa vaniljhjärtan?

pinky

Trådstartare
Kort och enkel fråga: Kan man frysa vaniljhjärtan?

Har googlat fram några olika recept, och i ett av dem står det att de alltid ska ätas dagsfärska, men ingenstans står det något om frysning.

När man väl tar sig tid att baka dem vill man ju kanske göra ett helt gäng, men inte äta alla på en gång, liksom... :D
 
Sv: Frysa vaniljhjärtan?

Hehe, nejdå. Mördeg brukar väl vara ganska snabbtinat, så det ska nog inte vara något problem... ;)

Tack för svaret!
 
Sv: Frysa vaniljhjärtan?

Ja det går.

Alla vaniljhjärtan som är bake-off är redan bakade och sen frysta och får sen tinas i rumstemperatur. :) Ha på florsockret efter du tinat dom och inte innan du fryser dom.
 
Sv: Frysa vaniljhjärtan?

Ja det går.

Alla vaniljhjärtan som är bake-off är redan bakade och sen frysta och får sen tinas i rumstemperatur. :) Ha på florsockret efter du tinat dom och inte innan du fryser dom.

Ah, det var en bra sak att tänka på, tack för tipset! :idea:
 
Sv: Frysa vaniljhjärtan?

komihåg att äta dem fort sedan, Vaniljhjärtan som varit tinade och legat i kylskåpet några dagar blir gröna, har testat:D... lycka till med baket;)
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
828
Senast: Lutten
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 765
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 039
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp