Funderar på att resa i Maj.

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Tranan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 100
  • Visningar Visningar 6 293
Malta. Finns mycket att se, lätt att ta sig runt med hyrbil. Lagom avstånd för bra dagsutflykter.

Spanien. Jag tycker personligen mycket om San Sebastian. Men även sydkusten är trevlig, om än väldigt turistig.

Israel. Finns MASSOR att se och göra. Också bra ställe för hyrbil. @tornblomma kan säkert berätta mer.

Wien. Mycket vacker stad som man bara kan "vara" i.

Italien. Området Modena, Parma, Bologna är fantastiskt tycker jag. Vackra städer med mycket matkultur att uppleva, inte bara genom att äta utan även museum, gårdar osv. Pisa är också vackert. Hyrbil är att föredra. Cinque Terre ska vara mycket trevlig om man tycker om vandring.

Vackert, soligt, trevligt och fantastisk mat har jag hört av flera!
Vackert och trevligt - ja! Fantastisk mat? Nja, skulle jag säga. Men det är ju såklart en smaksak :D.

@Tranan Vad är du intresserad av? Vill du ha storstad eller landsbygd? Strand eller stad? Shopping? Något att gå efter vore bra :).

Liknande trådar

Fritid Jag ska tävla hund på Gotland i maj men kommer ha några dagar över för att turista på. Har med en treåring men tänker oss vandring...
Svar
12
· Visningar
481
Fritid Hur ser avlopps-lösningarna ut i Bulgarien? Kan man slänga toalettpapper i toaletten? Vi var på Kreta i juli och där gick det inte och... 2
Svar
29
· Visningar
2 241
Senast: Luem
·
Fritid Har försökt googla men tar hellre personliga upplevelser än resebyråers tyckande. Är det någon här som varit på Island i slutet av maj...
Svar
5
· Visningar
435
Senast: gammalek
·
Skola & Jobb Jag reser en del i jobbet, en del minns säkert min gnälltråd om resor i arbetet 😄 det är mycket bättre nu och jag har vettigare resor... 2
Svar
25
· Visningar
1 203
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka